Ką reikia žinoti apie svetainės optimizavimą SEO?

Svetainės optimizavimas SEO yra labai svarbus kiekvienos įmonės, turinčios internetinę svetainę, žingsnis. Tai užtikrina, kad jūsų svetainę gali indeksuoti paieškos sistemos ir rasti jūsų potencialūs klientai.

Taigi, pažvelkime į SEO optimizavimą iš arčiau ir supraskime kodėl reikia optimizuoti savo svetainę po jos paleidimo, kad užtikrintumėte ilgalaikę verslo sėkmę internete.

Kas yra SEO optimizavimas?

SEO optimizavimas – tai tinklalapių optimizavimo praktika, siekiant pagerinti jūsų svetainės reitingą paieškos sistemose ir organinio srauto lygį. „Google“ naudoja automatines žiniatinklio tikrinimo programas, kurios tikrina žiniatinklį ir visada ieško svetainių, kurias būtų galima indeksuoti.

Kai „Google“ žiniatinklio tikrinimo programos randa naują svetainę, kurios anksčiau neindeksavo, jie peržiūrės kelis pagrindinius dalykus:

  • Ar svetainė turi aukštos kokybės turinį?
  • Ar svetainė saugi?
  • Ar antraštės, HTML žymos ir kita informacija yra aprašyta ir tiksli?
  • Ar nuorodų tekstas yra teisingas ir leidžia indeksuoti?
  • Ar svetainė yra pritaikyta visiems įrenginiams?

Pagrindinis „Google“ prioritetas yra indeksuoti aukštos kokybės turinį, vertingą jo ieškantiems žmonėms. Taigi, kai paleidžiate savo svetainę, norite įsitikinti, kad visus šiuos dalykus optimizuojate SEO, kad Google ir kitos paieškos sistemos galėtų rasti jūsų svetainę ir pradėti ją tinkamai indeksuoti.

Kartais žmonės mano, kad SEO optimizavimas yra vienkartinis dalykas, duodantis greitus rezultatus. Tačiau taip nėra. SEO optimizavimas nevyksta per naktį – gali praeiti šiek tiek laiko, kol „Google“ pradės rodyti jūsų svetainę natūralios paieškos rezultatų viršuje.

Kadangi „Google“ ir kitos paieškos sistemos sunkiai dirba siekdamos užtikrinti, kad jų algoritmai teiktų geriausią vertę ir apsaugotų žiniatinklį nuo galimai prastos kokybės svetainių, SEO optimizavimas taip pat nėra vienkartinis dalykas. Norėdami neatsilikti nuo besikeičiančių technologijų, visada norėsite nuosekliai laikytis naujausių reikalavimų.

Vidinis SEO lyginant su išoriniu SEO

Kai optimizuojate savo svetainę su SEO, turite galvoti apie du skirtingus SEO tipus. Yra vidinis puslapio SEO ir išorinis SEO. Abu yra vienodai svarbūs siekiant užtikrinti jūsų SEO kampanijos sėkmę, tačiau jie apima skirtingus dalykus.

Vidinis SEO yra susijęs su jūsų valdomų svetainės dalių optimizavimu ir jūsų svetainės optimizavimu, kad paieškos sistemų tikrintojai naršydami žiniatinklį ir aptikę jūsų svetainę galėtų lengvai ją indeksuoti.

Štai kas yra laikoma vidinis puslapio SEO:

  • Antraštės
  • Pavadinimo žymos
  • HTML žymos
  • URL struktūra
  • Vaizdo alt tekstas
  • Vidinės nuorodos
  • Puslapio greitis per telefoną

Norint optimizuoti svetainę, reikia daug kruopštaus darbo bei techninio svetainių supratimo. Taigi, jei nesate išmanantis technologijas ir nesate tikri, kaip patys atlikti visą vidinį SEO, WAcademy, siūlome vidinę SEO paslaugą kuri už jus atlieka visą SEO optimizavimą puslapyje.

O išorinis SEO optimizavimas yra procesas, kurio metu stengiatės pagerinti savo domeno autoritetą naudodami išorinius šaltinius, pvz., kurdami atgalines nuorodas į jūsų svetainę.

Vidinis SEO parodo „Google“, kad jūsų svetainė yra kokybiška ir vertinga, o tai leidžia „Google“ indeksuoti jūsų svetainę paieškos sistemose, o išorinis SEO rodo „Google“, kad kitiems žmonėms jūsų svetainė yra vertinga ir patikima.

Kaip galite sukurti kokybiškas atgalines nuorodas:

  • Aktyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose
  • Straipsnių rašymas teminiuose portaluose
  • Podcast’ai kituose tinkliuose
  • Kurti tokį turinį savo tinklaraštyje, kurį kiti žmonės norės pasidalinti ir kurį nukreips savo svetainėse.

3 pagrindinės priežastys, kodėl reikia optimizuoti savo svetainę SEO

1. Gaukite aukštesnį reitingą paieškos sistemose

Aukštas reitingas paieškos sistemose yra daugelio įmonių tikslas numeris vienas. Rezultatai pirmajame Google puslapyje sulaukia 92% srauto, o pirmasis įrašas puslapio viršuje sulaukia net 33% visų paspaudimų.

Iki kol prasidėjo SEO optimizavimas, reitinguoti pirmajame puslapyje nebuvo taip sunku. Tačiau didėjant konkurencijai, dabar jau yra sunku užimti bet kokių raktinių žodžių rezultatų viršūnę ir tai reikalauja daug daugiau darbo ir laiko.

Kai galvojate apie svetainės optimizavimą SEO, svarbu išsikelti realius verslo tikslus. Užtruks šiek tiek laiko, kol bus nustatytas reitingas paieškoje, o norint sukurti vertingą, kokybišką turinį ir sukurti savo domeno autoritetą, reikės daug dirbti.

Paprastai SEO ekspertai teigia, kad gali užtrukti nuo 6 iki 12 mėnesių, kol puslapis pagal tam tikrą raktinį žodį paieškos sistemose atsidurs viršuje. Tačiau rezultatai skiriasi ir kartais gali prireikti mažiau arba net daugiau laiko.

Kai rinkodaros ekspertas Neilas Patelis atliko tyrimą, siekdamas išsiaiškinti, kiek vidutiniškai užtrunka, kad puslapis atsidurtų 1 vietoje „Google“, jis nustatė, kad tai trunka apie 3,39 mėnesio arba maždaug 100 dienų. Tačiau jis atkreipia dėmesį į tai, kad daugelis kintamųjų gali turėti įtakos tam, kaip greitai ar lėtai reitinguojama svetainė, todėl rezultatai gali skirtis įvairiose įmonėse.

2. Auginkite organinį srautą

Dėmesys didinant organinį srautą į savo svetainę yra raktas į ilgalaikę jūsų verslo sėkmę. Ir SEO optimizavimas gali jums padėti.

Lyginant potencialių klientų uždarymo rodiklius tarp organinių ir tų, kurie gaunami iš mokamų šaltinių, skirtumas yra didžiulis. Organiškų potencialių klientų uždarymo rodiklis yra 14,6%, o mokamų rinkodaros potencialių klientų uždarymo rodiklis yra tik 1,7%.

Taigi, net jei jūsų įmonė naudoja mokamą rinkodarą, kad pritrauktų naujų klientų, protinga investuoti į organinio srauto didinimą, kad jūsų verslas būtų ilgalaikis.

3. Pasiekite savo tikslinę auditoriją

Tinkamai optimizavę savo svetainę SEO, naudodami turinio rinkodarą, galite sukurti kanalą, leidžiantį pasiekti tikslinę auditoriją ir automatiškai paversti juos mokančiais klientais.

Jei kuriate aukštos kokybės vertingą turinį, kurio žmonės ieško jūsų nišoje, ir įsitikinate, kad jį optimizuojate vidiniam ir išoriniam SEO, žmonės suras ir pateksį jūsų svetainę. Kai jie perskaitys jūsų tinklaraštį ir jiems patiks, jie pastebės naujienlaiškio prenumeratą, kuri siūlo kažką vertingo mainais už el. paštą. Ir kai jau jie patenka į jūsų el. pašto sąrašą, tai jau reiškia, kad jie yra susidomėję pirkti iš jūsų.

Tai ilgalaikis procesas, kuriam įsibėgėti prireiks šiek tiek laiko, bet kai tik įsibėgės, galėsite automatizuoti didžiąją puslapio dalį ir efektyviaii pasiekti tikslinę auditoriją.

Kaip optimizuoti savo svetainę su SEO

1. Įsitikinkite, kad jis pritaikytas mobiliesiems įrenginiams

Statistika rodo, kad net 68,1% apsilankymų svetainėje ateina iš mobiliųjų įrenginių. Dėl to, kaip vartotojai naudojasi internetu, „Google“ pirmenybę teikia mobiliesiems pritaikytoms svetainėms, reitinguodama svetaines aukščiau paieškoje.

Dėl šių dalykų jūsų svetainė yra laikoma pritaikyta mobiliesiems:

  • Svetainės dizainas prisitaiko prie visų kompiuterių, mobiliųjų ir planšetinių įrenginių.
  • Vaizdai yra optimizuoti ir tinkamai keičiasi visuose įrenginiuose.
  • Kad būtų lengviau skaityti mobiliajame įrenginyje, naudojami trumpi metapavadinimai.
  • Svetainės greitis visuose įrenginiuose yra greitas.

WAcademy vidinio SEO paslauga užtikrina, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems ir visiems įrenginiams, todėl jums nereikės jaudintis dėl šios svetainės dalies ir sutelkti dėmesį į kitus savo verslo aspektus.

2. Turinio marketingas

Turinio marketingas yra didžiulė sėkmingo ilgalaikio jūsų svetainės SEO optimizavimo dalis. Geriausias būdas pradėti yra sukurti tinklaraštį savo svetainėje, kuriame bendrinate vertingą ir kokybišką mokomąjį turinį, kurio ieškotų jūsų tikslinė auditorija.

Tyrinėkite savo raktinius žodžius ir įsitikinkite, kad taikote pagal mažiau populiarius, labiau nišinius ir ilgesnius raktinius žodžius, kad aukštesnį reitingą būtų įmanoma pasiekti greičiau. Jei pasirinksite populiarių raktažodžių, kurių konkurencija yra didelė, reitingo pasiekimas užtruks ilgiau, kol vis dar neturite aukšto domeno autoriteto.

Norėdami išnaudoti visas turinio marketingo galimybes, taip pat turėtumėte sukurti ir el. pašto rinkodaros kampaniją, kuri naudotų jūsų tinklaraščio turinį įtraukti naujus žmones į el. pašto sąrašą. Jeigu pasiūlysite papildoma vertę prisijungti prie jūsų naujienlaiškio, lengvai surinksite savo auditorija kuri lauks naujų emailų ir pirks iš jūsų produktus.

3. Atgalinių nuorodų kūrimas

Kai optimizuojate savo svetainę SEO, svarbu nepamiršti sukurti ir atgalinių nuorodų. Tai nuorodos iš kitų interneto svetainių (geriausia aukštos kokybės ir autoriteto) į jūsų svetainę. Kaip aptarėme anksčiau, tai yra esminė išorinio SEO dalis ir padeda „Google“ pasakyti, kad jūsų svetainė yra autoritetinga ir patikima.

Paprasčiausias būdas pradėti nuo atgalinių nuorodų yra susisiekti su kitais savo nišos svetainių ir tinklaraščių savininkais ir rašyti tinklaraščius jų svetainėms. Paprastai jie leidžia pridėti nuorodą į jūsų svetainę, kad galėtumėte lėtai pradėti kurti autoritetą ir užimti aukštesnį reitingą „Google“ paieškoje.

Dėmesio: yra žmonių, siūlančių atgalines nuorodas už pinigus, ir, nors jų pasiūlymai gali būti pelningi, geriau jais nesinaudoti. Nesunku sujaukti savo poziciją „Google“ naudojant netinkamas svetaines ir šešėlines nuorodas, o kai tai padarysite patys arba pasamdysite profesionalą, kuris jums padės tai padaryti, galite būti tikri, kad viskas, ką darote, atitinka „Google“ taisykles.

4. Atkreipkite dėmesį į svetainės greitį

Lėtos svetainės atgraso vartotojus likti ilgiau ir daugiau tyrinėti. „Google“ teigia, kad el. prekybos svetainėse svetainės puslapiai turėtų būti įkeliami greičiau nei per 2 sekundes, o likusios turėtų siekti mažiau nei 0,5 sekundės. Tačiau paprastai turėtumėte siekti 1–2 sekundžių įkėlimo laiko, kad užtikrintumėte, jog dauguma žmonių, apsilankiusių jūsų svetainėje, liktų.

Jūsų svetainės greitis priklauso nuo daugelio nuansų – nuotraukų dydžio, naudojamų papildinių, jūsų naudojamos talpinimo paslaugų įmonės, naudojamos puslapio temos ir kt. Taip pat galite lengvai patikrinti savo svetainės greitį naudodami tokius įrankius kaip GTmetrix, kurie leis pamatyti, kaip veikia jūsų svetainė ir kur ją patobulinti.

Užsisakius WAcademy vidinio SEO optimizavimo paslaugą, Jūsų svetainės greičio optimizavimas yra įtrauktas į paketą, tad viskuo bus pasirūpinta už Jus.

5. Techninis SEO

Techninis SEO optimizavimas yra vidinio SEO optimizavimo proceso dalis, leidžianti paieškos sistemai efektyviau tikrinti ir indeksuoti jūsų svetainę ir apima šiuos darbus:

  • Svetainės HTML ir saugumo optimizavimas.
  • Patikrinama, ar jūsų svetainę indeksuoja „Google Search Console“.
  • Žymų ir meta aprašymų taisymas.
  • Įsitikinama, kad nėra neveikiančių nuorodų.
  • Užtikrinama, kad svetainės krovimo laikas būtų greitas.

Kartais žmonės susipainioja tarp techninio/vidinio SEO ir kitų SEO optimizavimo taktikų. Štai keletas dalykų, kurie nelaikomi vidinio SEO dalimi:

  • Turinio marketingas.
  • Atgalinių nuorodų kūrimas.

Kai būsite pasirengę optimizuoti savo svetainę su SEO, galite pradėti užsisakę WAcademy vidinio SEO paslaugą, kad pasirūpintumėte technine SEO puse, tkad paieškos sistemos galėtų pradėti indeksuoti jūsų svetainę jau šiandien.

Tekstas išverstas iš Anglų kalbos. Tekstą rašė Karolina Wilde