6 dalykai, kuriuos turite padaryti paleidę savo naują svetainę

Jeigu norite, kad žmonės surastų jūsų svetainę ir sužinotų apie jūsų verslą „Google“ ir socialinėje žiniasklaidoje. Ir jeigu norite, kad jūsų svetainė lankytojus paverstų potencialiais jūsų verslo klientais. Taigi, norėdami užtikrinti ilgalaikę verslo sėkmę, turite atlikti šešis pagrindinius dalykus, kuriuos turite atlikti po to, kai jūsų svetainė pradeda veikti:
1. ‘Google Analytics’
Po kelių mėnesių sunkaus darbo, pasiruošimo ir planavimo pagaliau pamatyti, kaip jūsų svetainė pradeda veikti, yra neįtikėtinas jausmas. Tačiau kol jūsų svetainė yra sukurta ir veikia, jūsų, kaip įmonės savininko, darbas nesibaigia.
Jeigu norite, kad žmonės surastų jūsų svetainę ir sužinotų apie jūsų verslą „Google“ ir socialinėje žiniasklaidoje. Ir jeigu norite, kad jūsų svetainė lankytojus paverstų potencialiais jūsų verslo klientais. Taigi, norėdami užtikrinti ilgalaikę verslo sėkmę, turite atlikti šešis pagrindinius dalykus, kuriuos turite atlikti po to, kai jūsų svetainė pradeda veikti:
Kas domina lankytojus: galite pamatyti, kurie jūsų svetainės puslapiai sulaukia daugiausiai peržiūrų ir kiek laiko lankosi žmonės.
Iš kur ateina jūsų srautas: Google Analytics leidžia pamatyti, iš kur ateina visas srautas, ir geriau įvertinti, kurios reklamos strategijos geriausiai tinka jūsų verslui.
Google Analytics yra sudėtingas įrankis su daugybe funkcijų, iš kurių galima rinktis, ir tai būtina kiekvienam įmonės savininkui. Jei pats Google Analytics nustatymas skamba bauginančiai, nesijaudinkite. Čia, akademijoje, mes siūlome Google Analytics sąranką, kad jums nereikėtų visko išsiaiškinti patiems.
2. Optimizuokite paieškos sitemoms
Svetainės SEO optimizavimas yra antras svarbiausias dalykas, kurį norėsite padaryti paleidę svetainę. Štai keletas dalykų, kuriuos rekomenduotina optimizuoti:
Svetainės antraštė
Kiekviena svetainė turi antraštę, kuri nurodo paieškos sistemoms, kas yra svetainė:
Tai jūsų galimybė pasakyti paieškos sistemoms, kas yra jūsų verslas ir ką jis veikia, kad kai kas nors įveda ieškomą raktinį žodį, jūsų svetainė būtų rodoma paieškoje.
Puslapių aprašymai
Įsitikinkite, kad kiekvienas puslapis yra optimizuotas SEO. Nuo puslapio „Apie“ iki „Kontaktų“ ar „Paslaugų“ puslapių turite įsitikinti, kad jie paieškos sistemoms pasako viską, ką reikia žinoti, kad tinkamai indeksuotų jūsų svetainę.
“Alt text” nuotraukose
Kiekvienas vaizdas, kurį įkeliate į savo svetainę, turi alternatyvaus teksto skiltį, skirtą vaizdams pridėti raktinių žodžių. Taigi dabar, kai kas nors naudojasi „Google“ vaizdų paieška, bus rodomi jūsų vaizdai su alternatyviuoju tekstu su raktiniais žodžiais, taip padidinant jūsų pasiekiamumą ir padidinant galimybes, kad jus suras nauji žmonės.
Geros naujienos yra tai, kad jums nereikia atlikti visų šių optimizacijų patiems. WAcademy siūlo SEO paslaugą puslapyje, kurioje ekspertai pasirūpins visa reikalinga optimizacija, kad galėtumėte sutelkti dėmesį į kitus jūsų verslo aspektus.
3. Susikurkite socialines medijas savo verslui
Kai paleidžiate savo svetainę ir padarote viską, kad ją optimizuotumėte, laikas padidinti jūsų verslo matomumą. O lengviausias ir geriausias būdas tai padaryti yra pasitelkiant socialinių tinklų pagalba. Priklausomai nuo to, kas yra jūsų tikslinė auditorija ir kur jie laikosi, norėsite pasirinkti vieną ar visas socialinės medijos platformas ir susikurti profilį:
- LinkedIn: geriausia platforma B2B (verslo paslaugos verslui) įmonėms ir profesionalams, turinti daugiau nei 700 milijonų narių.
- Facebook: universaliausia socialinės medijos platforma ir taip pat vis dar pati populiariausia. Ją kas mėnesį naudoja daugiau nei 2,8 milijardo vartotojų, o 65 % auditorijos yra jaunesni nei 35 metų.
- Twitter: platforma, turinti daugiau nei 190 milijonų vartotojų per mėnesį, puikiai tinka verslo profesionalams ir žmonėms, norintiems susisiekti su kitais iš savo industrijos.
Instagram: puikiai tinka B2C (verslo paslaugos vartotojui) verslui, turinčiam 1,22 milijardo vartotojų per mėnesį, iš kurių net 68% yra 18–34 metų amžiaus. - TikTok: naujausias socialinės medijos kanalas, turintis daugiau nei 1 milijardą mėnesio vartotojų. Puikiai tinka B2C verslui su jaunesne tiksline auditorija.
Jei nesate socialinėje erdvėje, saugiausia būtų pradėti nuo mažiau ir einant plėstis. Taigi, pasirinkite dvi platformas, kuriose norite būti aktyvūs, ir būkite nuoseklūs. Taip pat susikurkite turinio kalendorių, kuris padės stebėti, kada skelbsite ir kokį turinį norite sukurti, kad pritrauktumėte naujų klientų.
Be to, svarbu optimizuoti savo socialinės medijos profilius, kad žmonėms būtų lengviau rasti jūsų verslą, kai jie ko nors ieško. Čia yra pagrindiniai dalykai, kuriuos reikia įtraukti:
- Akį traukianti nuotrauka: ryški, geros kokybės profilio nuotrauka arba logotipas išsiskirs iš kitų profilių, viliojantis žmones spustelėti ant jūsų profilio.
- Nuoroda į jūsų svetainę: kiekvienoje socialinės medijos platformoje biografijos skiltyje yra leidžiama viena nuoroda, todėl gerai ją pasinaudokite ir susiekite su naujai atidaryta svetaine.
- Raktiniai žodžiai: įtraukite raktinius žodžius į savo biografiją ir pavadinimą, kad jūsų profilis būtų rodomas žmonėms kurie ieškos konkretaus žodžio.

5. Pradėkite rinkti atgalines nuorodas
Paleidus svetainę labai svarbu optimizuoti SEO. Tačiau tai nėra vienintelis dalykas, padedantis užimti aukštesnį reitingą paieškoje. SEO eksperto Briano Deano teigimu, atgalinės nuorodos yra svarbiausias dalykas, į kurį paieškos sistemos atkreipia dėmesį vertindamos jūsų svetainę.
“Atgalinės nuorodos” iš esmės yra balsai iš kitų svetainių. Kiekvienas iš šių balsų praneša paieškos sistemoms: “Šis turinys yra vertingas, patikimas ir naudingas” Taigi kuo daugiau šių „balsų“ turėsite, tuo jūsų svetainė bus aukštesnė „Google“ ir kitų paieškos sistemų reitinge, – aiškina Brianas.
Dabar kiekviena interneto svetainė turi autoriteto balą.
Savo balą galite patikrinti per Ahrefs’ įrankį. Tiesiog įveskite savo svetainės URL ir jis parodys, kiek atgalinių nuorodų turite ir koks jūsų rezultatas:
Kuo aukštesnis jūsų balas ir kuo daugiau atgalinių nuorodų turite į savo svetainę, tuo geresnis bus jūsų reitingas. Štai keletas būdų, kaip kurti atgalines nuorodas:
El. laiško siuntimas
Šis varijantas tinka tiems, kurie turi storą odą ir neribotą kantrybę. Pirmiausia sudarykite savo industrijos tinklaraštininkų, turinčių aukšto lygio tinklaraščius, sąrašą. Tada perskaitykite jų tinklaraščius ir raskite tinklaraščio įrašus, kuriuose tiktų nuoroda iš jūsų svetainės ir pridėtų įrašo vertės.
Tada išsiuskite el. laišką kiekvienam tinklaraštininkui ir pasakykite, kad manote, kad jūsų nuoroda gali pridėti vertės jų įrašui ir auditorijai.
Dauguma tinklaraštininkų, ypač pirmaujantys jūsų industrijos ekspertai, tikriausiai pasakys ne. Tačiau jei atliksite puikų darbą nustatydami tinkamas nuorodas į tinkamus tinklaraščio įrašus, galite pasiekti sėkmės ir priversti kitus žmones pridėti nuorodas į jūsų svetainę.
Blog’ų rašymas kituose tiklaraščiuose
Kitas būdas gauti atgalinių nuorodų į savo svetainę yra rašyti irašus kitų žmonių tinklaraščiuose. Kiekvienas tinklaraštininkas, priimantis svečių įrašus, gali turėti skirtingas taisykles. Tačiau dauguma leidžia vieną nuorodą į svetainę, todėl tai gali būti labai naudinga kuriant sau atgalines nuorodas.
Sudarykite savo nišoje esančių tinklaraštininkų ir autoritetinių svetainių, kuriose priimami kviestiniai tinklaraštininkai, sąrašą. Tada parašykite puikias pastabas ir pateikite jiems savo įrašą. Visada perskaitykite gaires prieš paskelbdami, nes kai kurie tinklaraštininkai gali norėti pirma pasikalbėti, o kiti priima tik visiškai parašytus įrašus.
Prisijungti į podcast’ų įrašus
Svečiuotis podcast’uose yra puikus būdas gauti atgalinių nuorodų į savo svetainę ir sukurti savo, kaip savo srities eksperto, vardą. Kai prisijungiate prie podcast’ų iir duodate interviu, jūsų vardas ir svetainė bus susieti podcast’o epizodo aprašyme ir laidos pastabose. Taigi, pasiekdami naują auditoriją gausite reikiamas atgalines nuorodas ir padidinsite savo verslo matomumą.
6. Pradėkite rašyti tinklaraštį
Vienas geriausių būdų būti atrastam „Google“ ir pritraukti srautą į savo svetainę – turėti tinklaraštį. Turinio rinkodara yra veiksmingas būdas įtvirtinti savo verslą kaip savo industrijos autoritetą ir kainuoja 62% mažiau nei tradicinė rinkodara, o potencialių klientų skaičius yra tris kartus didesnis.
Taigi, paleidus svetainę, verta pradėti kurti tinklaraštį savo verslui. Jei nesate tikri, ką įtraukti į savo tinklaraštį, pažvelkime į keletą kitų įmonių tiklaraščių pavyzdžių:

Pirmas pavyzdys: Mejuri
Juvelyrinių dirbinių prekės ženklas „Mejuri“ turi tinklaraštį „Style Edit“, kuriame jie demonstruoja savo papuošalus ir kaip jų klientai gali juos formuoti, kad pasiektų tobulą išvaizdą. Jų požiūris yra puikus būdas parodyti žmonėms, kaip jų papuošalai gali papildyti klientų stilių ir puikiai tinka el. prekybos įmonėms.

Antras pavyzdys: Mokomas
Internetinėje kursų kūrimo platformoje Teachable yra tinklaraštis, kuriame pateikiamos visos temos, kuriomis domisi internetinių kursų kūrėjai ir verslininkai, norintys tobulinti savo verslą. Sukurti žinių bazę, kad jūsų klientai galėtų rasti nemokamų vertingų patarimų, yra puikus būdas IT prekių ženklams.
